REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG JĘZYKOWYCH W POSTACI KURSU JĘZYKOWEGO

POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Nauka w szkole językowej Get The Language odbywa się wyłącznie on-line za pośrednictwem platformy edukacyjnej Microsoft Teams. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych lektorów w czasie rzeczywistym, zgodnie z przyjętym harmonogramem.
  2. Zajęcia edukacyjne prowadzone są z języka angielskiego
  3. Dostępne są trzy poziomy zaawansowania:
    • początkujący,
    • średnio zaawansowany,
    • zaawansowany.
  4. Kursant samodzielnie wybiera poziom nauki. W każdej chwili możliwa jest zmiana poziomu nauczania. W tym celu należy skontaktować się z biurem Get The Language kontakt@getthelanguage.pl lub z Infolinią Get The Language : tel. 505 505 383
  5. Kursant może odbywać kurs osobiście lub wskazać wybraną przez siebie osobę w umowie o świadczenie usług edukacyjnych.
DANE DOSTĘPU DO PLATFORMY
  1. Dane do logowania do platformy wraz z instrukcją i harmonogramem zajęć są wysyłane do Kursanta niezwłocznie po podpisaniu umowy o świadczenie usług edukacyjnych na podany przez Kursanta w umowie adres e-mail. Liczba dni, która upłynęła od dnia podpisania umowy do dnia założenia przez Get The Language konta na platformie, czyli czas w którym Kursant nie miał możliwości skorzystania z usługi, będzie wydłużała ostatni okres rozliczeniowy Kursanta. Należy pamiętać, że Get The Language nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Kursanta błędnego adresu e-mail. Kursant w każdym momencie może zaktualizować adres e-mail oraz inne dane teleadresowe poprzez poinformowanie Get The Language w formie przesłania wiadomości na adres e-mail: kontakt@getthelanguage.pl. W sytuacji nieotrzymania e-maila z powyższymi danymi, konieczny jest kontakt Kursanta z Get The Language celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji (kontakt@getthelanguage.pl, Infolinia: tel. 505 505 383.
  2. Get The Language zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć i/lub odwołania zajęć tylko z przyczyn od niej niezależnych (np. nagła choroba lektora). Odwołane zajęcia będą przeprowadzone w innym terminie, uzgodnionym ze wszystkimi Kursantami. Get The Language zastrzega sobie prawo zmiany nauczyciela w czasie nauki.
  3. Get The Language służy prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług edukacyjnych w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku udostępniana danych do logowania przez Kursanta osobom nieuprawnionym.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
  1. Zapewnienie urządzeń oraz dostępu do aplikacji Microsoft Teams należy do Kursanta. Warunkiem udziału w kursie językowym on-line jest spełnienie następujących, minimalnych wymagań systemowych, sprzętowych oraz technicznych:
    - posiadanie dostępu do sprzętu komputerowego (komputer stacjonarny, przenośny, tablet, telefon komórkowy) wyposażonego w głośniki oraz kamerę internetową z dostępem do sieci Internet o przepustowości wystarczającej do obsługi treści multimedialnych,
    - umiejętność uruchomienia łącza otrzymanego w celu dołączenia do zajęć on-line w zainstalowanej na posiadanym sprzęcie przeglądarce internetowej lub instalacji na posiadanym sprzęcie aplikacji Microsoft Teams (w zależności od wybranej formy uruchomienia otrzymanego łącza).

  2. Wymagania sprzętowe dotyczące aplikacji Teams na urządzeniach mobilnych:
    Telefony i tablety z systemem Android - aplikacja Teams działa na urządzeniach z systemem Android w jednej z jego ostatnich czterech wersji.
    Telefony iPhone, tabletach iPad i odtwarzacze iPod - aplikacja Teams działa na urządzeniach z systemem iOS w wersji 16.
    Uwaga: Aby w pełni wykorzystać możliwości tej usługi, należy korzystać z najnowszych wersji systemów iOS i Android!

  3. Wymagania sprzętowe Windows
    Komponent Wymagania
    Procersor Taktowanie minimum 1.6GHz, 2 rdzenie
    RAM Min. 4GB
    Dysk Twardy 3 GB
    Wyświetlacz Rozdzielczość 1024x768 lub wyższa
    Karta Grafiki Akceleracja sprzętowa wymaga DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Wondows 10(i lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Widnows 10 Fall Creators Udpate)
    System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2.
    Uwaga: zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i dostępnych poprawek zabezpieczeń!
    Środowisko .NET Wymaga środowisko .NET 4.5 CLR lub nowszego.
    Połączenia wideo Kompatybilna kamera internetowa.
    Dźwięk Kompatybilny mikrofon i głościki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem.

    Wymagania sprzętowe MacOs
    Komponent Wymagania
    Procersor Proceros Intel Core Duo
    RAM Min. 4GB
    Dysk Twardy 1,5 GB
    Wyświetlacz Rozdzielczość 1280x800 lub wyższa
    System operacyjny Jedna z trzech najnowszysch wersji systemu macOS
    Środowisko .NET Wymaga środowisko .NET 4.5 CLR lub nowszego.
    Połączenia wideo Kompatybilna kamera internetowa.
    Dźwięk Kompatybilny mikrofon i głościki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem.
  4. Aplikacja Teams działa w większości aktualnie dostępnych przeglądarek internetowych, takich jaz Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox i Safari, przy czym w niektórych z nich nie wszystkie funkcje mogą być dostępne. Dopóki system operacyjny może obsługiwać obsługiwaną przeglądarkę, aplikacja Teams jest obsługiwana na komputerach stacjonarnych. W przypadku mobilnych systemów operacyjnych zalecane jest zainstalowanie i uruchomienie aplikacji Teams, dostępnej w sklepach z systemem Android i iOS. Uruchamianie aplikacji Teams w przeglądarce w mobilnym systemie operacyjnym jest obsługiwane, ale wiele funkcji jest niedostępnych.
CENNIK I PŁATNOŚCI ZA KURS
  1. Dostępne są trzy warianty godzinowe:
    • STUDIUM WHITE (cena: 110 zł/ m-c) opiewa na 1 godziny nauki tygodniowo,
    • STUDIUM SILVER (cena: 150 zł/ m-c) opiewa na 2 godziny nauki tygodniowo,
    • STUDIUM GOLD (cena: 210 zł/ m-c) opiewa na 3 godziny nauki tygodniowo,
    • STUDIUM PREMIUM GOLD (cena: 260 zł/ m-c) opiewa na 4 godziny nauki tygodniowo.
  2. Jako godzinę zajęć edukacyjnych przyjmuje się 45 minut zegarowych.
  3. Cena kursu obejmuje zajęcia i materiały dodatkowe wykorzystywane w czasie zajęć.
  4. Płatność następuje na koniec każdego miesiąca świadczenia usług edukacyjnych, po skorzystaniu z kursu. Zapłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Get The Language Sp. z o.o. (Santander Bank Polska SA: 60 1090 2835 0000 0001 5871 9183) lub bezpośrednio gotówką do przedstawiciela Get The Language lub poprzez odnośnik portalu z płatnościami przelewy24.pl wygenerowanego przez przedstawiciela. Płatność stanowi potwierdzenie skorzystania z usługi o świadczenie usług edukacyjnych. W sytuacji, gdy Kursant nie korzysta z usługi, nie jest zobowiązany do uiszczania opłaty.
REZYGNACJA Z KURSU
  1. W przypadku, gdy Kursant chce zrezygnować z podpisanej umowy o świadczenie usług edukacyjnych, zgodnie z zapisem w ww. umowie , może złożyć odstąpienie w formie ustnej bądź pisemnej w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia lub po upływie tego czasu Kursant może ją wypowiedzieć z 1 - miesięcznym okresem wypowiedzenia (przy wybraniu formy umowy na czas nieoznaczony) bez ponoszenia żadnych konsekwencji.
  2. Druk odstąpienia od umowy gotowy jest do pobrania na stronie internetowej Get The Language, tj. www.getthelanguage.pl w zakładce „Druki do pobrania”.
SKARGI I REKLAMACJE
  1. Kursantowi przysługuje prawo do złożenia skargi lub reklamacji na usługi edukacyjne świadczone przez Get The Language. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny lub skontaktować się z biurem Get The Language (kontakt@getthelanguage.pl) lub Infolinią Get The Language: 505 505 383.
  2. Druk reklamacyjny jest do pobrania na stronie internetowej Get The Language, tj. www.getthelanguage.pl w zakładce „Druki do pobrania”.
  3. Cel i zakres procedury
    Celem niniejszej procedury jest zapewnienie sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji oraz analiza przyczyn reklamacji lub niezgodności oraz podjęcie działań korygujących i zapobiegawczych.
  4. Przebieg procesu reklamacji
    1. Zarejestrowanie reklamacji zgłoszonej w odpowiednim terminie w formie pisemnej przesłanej pocztą tradycyjną lub inną formą dowolną np. elektroniczną (przykładowo e-mail).
    2. Przeanalizowanie reklamacji pod względem formalnym:
      1. Akceptacja formalna reklamacji i przekazanie do analizy merytorycznej
      2. Odrzucenie bez rozpatrywania z powodu braków formalnych
    3. Analiza reklamacji pod względem merytorycznym:
      1. Akceptacja merytoryczna reklamacji i przekazanie do rozpatrzenia
      2. Nieuznanie reklamacji
    4. Ustalenie propozycji uwzględnienia reklamacji i przedstawienie jej Kursantowi:
      1. Akceptacja przez Kursanta propozycji uwzględnienia reklamacji i zamknięcie procesu reklamacyjnego
      2. Brak akceptacji i przekazanie sprawy dalej
    5. Przeanalizowanie dotychczasowego przebiegu procesu reklamacji.
    6. Kontakt z Kursantem w celu ustalenia propozycji uwzględnienia reklamacji i próba kompromisowego załatwienia sprawy.
    7. Zamknięcie procesu reklamacji.
    8. Podjęcie działań korygujących
  5. Terminy
    1. Każdy Kursant ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących usługi w terminie 14 dni roboczych od daty danej czynności.
    2. Termin do rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania Kursantowi informacji o jej akceptacji i propozycji uwzględnienia lub jej odrzuceniu.
      1. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez Get The Language Sp. z o.o. w ciągu 14 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną.
      2. Jeżeli Kursant nie zaakceptuje propozycji uwzględnienia reklamacji przez 14 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja uwzględnienia reklamacji została uznana przez Kursanta.
RODO
  1. Get The Language jest uprawniony do przetwarzania danych z umowy w celu zabezpieczenia realizacji usług edukacyjnych.
  2. Kursantowi służy prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania i wniesienia sprzeciwu w trybie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i Rozporządzenia RODO.
  3. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o świadczenie usług edukacyjnych w postaci kursu językowego.
  4. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
  6. Administratorem danych osobowych jest Get The Language Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: 00-095 Warszawa ul. Plac Bankowy 2, NIP: 5252872707, e-mail: kontakt@getthelanguage.pl
  7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym zakończyła się umowa o świadczenie usług edukacyjnych w postaci kursu językowego.